Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Aanbieding

Artikelen
Wij proberen via onze webshop zo veel mogelijk informatie te geven over onze artikelen. Het kan echter voorkomen dat het artikel niet aan je wensen voldoet. Het is dan geen probleem om deze te ruilen of retourneren. Echter stellen wij enkele voorwaarden.

De te retourneren artikelen moeten nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking geretourneerd worden. Artikelen worden niet teruggenomen indien 1. de artikelen gedragen en/of gewassen zijn, 2. je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen, 3. je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.

Condities retourneren
Je kunt retour(en) aanmelden via ons contactformulier onder vermelding van "retourneren". Geef aan welke artikelen u wenst te retourneren. Wij accepteren uitsluitend retouren die vooraf bij ons zijn aangemeld via ons contactformulier en waarvoor de instructies, die bij aanmelding zijn aangegeven, gevolgd zijn. Retouren die niet of niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld en door ons zijn ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd. De geretourneerde artikel(en) moeten binnen 14 dagen na verzending van uw bestelling aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn.

Frankeren retourzending
Adresseer de zending conform instructie in de email, welke je ontvangt na aanmelding van je retour en bied de zending ze snel mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt van TNT Post. Bij afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode, bewaar dit verzendbewijs totdat je retour door ons is verwerkt.

Verwerking van uw retourzending
Zowel de aanmelding als de ontvangst van je retour wordt door ons per email bevestigd. Je hebt dan de mogelijkheid om via onze webshop direct of later vervangende artikelen te bestellen.

Heeft u een klacht over een artikel of over (de bezorging van) uw bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht geldt een andere procedure dan voor retourneren. Wij verzoeken u om de klacht binnen enkele dagen telefonisch of per email aan ons kenbaar te maken.

Wij zullen, in overleg met u, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien u de klacht per email aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u uw ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.